سئو سایت فروشگاهی بدون دانش فنی

چگونه بدون دانش برنامه‌نویسی سایت بسازیم؟ + معرفی ابزارها و روش‌های رایگان اخبار تایمز

دیدن چنین پیامی ممکن است کاربران و مشتریان سایت فروشگاهی شما را نگران کند. بنابراین بهتر است به این دلیل هم که شده از پروتکل HTTPS استفاده کنید. مثلا کسی برای کلیدواژه «طرز تهیه قهوه دم سرد»، صفحه محصول نمی‌سازد، چون این کار فایده‌ای ندارد. افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو کرده‌اند، می‌خواهند روش دم کردن این نوع قهوه را یاد بگیرند، و قصد خرید تجهیزاتش را ندارند. مثلا شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در kwfinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌ی آگاهی کاربران از برندها است. این سایت در زمینه آموزش و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

در ضمن استفاده از عبارت های توصیفی جذاب مثل ارسال رایگان، همراه با تخفیف، بهترین قیمت بازار، با کیفیت بالا و… در توضیحات متای خودتان می تواند برای سئو سایت فروشگاهی شما مؤثر باشد. تکنیک هایی که در این قسمت گفته می شود را می توان برای سایت های مختلف به کار برد اما به کارگیری آنها در سایت های فروشگاهی معجزه می کند. با کسب رتبه در گوگل شما قادر خواهید بود مشتریان خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. وابستگی مستقیم درآمد و فروش نشان از اهمیت توجه به سئوی سایت فروشگاهی دارد. از آنجا که هدف‌نهایی شما احتمالا فروش بیشتر قهوه خرد کن مولینکس است، غریزه شما می‌گوید که باید یک مطلب در وبلاگ با دسته بندی «قهوه خرد کن مولینکس» ساخت که در آن تمام محصولات مرتبط به فروش برسد.

استفاده از پی‌پینگ برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات، می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و رشد فروش کمک کند. دیوار یکی از پلتفرم‌های محبوب خرید و فروش آنلاین در ایران است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به‌طور رایگان تبلیغ کنند. این ابزار به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که قصد دارند خدمات یا محصولات خود را به‌صورت محلی به فروش برسانند، بسیار مفید است. با ایجاد آگهی‌های جذاب در این پلتفرم، می‌توان به جذب مخاطبان و مشتریان جدید در سطح محلی پرداخت. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌های مختلف را مشخص می‌کنند.

علاوه بر این موارد، قالب‌های دیگری نیز وجود دارند که همگی با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می‌گیرند. طراحی سایت بدون کد نویسی، یکی از دستاوردهای شگفت‌انگیز چند سال اخیر است که هزینه کمی برخلاف سایت‌های قدیمی دارد ! با استفاده از این روش می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های زیاد و کدنویسی، سایت مخصوص کسب و کار خود را راه اندازی کنید. این کدها هیچ نیازی به برنامه‌نویسی و کدنویسی ندارند و در زمان کوتاهی تولید می‌شوند. با این حال، لازم است که به‌طور کامل آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی را یاد بگیرید تا بتوانید این مراحل را انجام دهید. در این مطلب به بررسی کامل طراحی سایت بدون کد نویسی به صورت رایگان می‌پردازیم.

نکته بعدی؛ اگر سایت تان تازه کار است و قدرت سئو کمی دارد، پیشنهاد میکنم برای شروع لیست کلمات کم رقابت و طولانی را در بیاورید. گالری تصاویر، جدول مشخصات فنی، نقاط ضعف و قوت محصول، درج ویدئو، امتیازدهی و درج نظرات کاربران؛ ابزارهایی کاربردی برای مدیریت محصولات هستند. از جمله مهمترین و پر استفاده ترین روش های طراحی سایت بدون کدنویسی هستند. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. خیر، سایت سازها به شکلی طراحی شده‌اند که کاربران بدون داشتن مهارت‌های برنامه‌نویسی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مثلاً یک ویدئو از "نحوه استفاده از اسپری آب‌رسان مو" می‌تواند به کاربر کمک کند که احساس کند محصول را به درستی می‌شناسد و می‌تواند تصمیم‌گیری درستی داشته باشد. در صفحه محصول، توضیحات دقیق و جذابی ارائه دهید که خریدار احساس کند دقیقاً همان چیزی را پیدا کرده که دنبالش بوده است. جملات طولانی‌تر که معمولاً دقیق‌تر و خاص‌تر هستند، برای رقابت آسان‌ترند و مشتریان آماده‌تری را جذب می‌کنند. مثلاً به‌جای کلمه کلیدی "کفش زنانه"، از عباراتی مثل "کفش زنانه راحتی برای پیاده‌روی" استفاده کنید. واقعیت این است که ساخت بک‌لینک برای محتوای اطلاعاتی مانند پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، ابزارها و… بسیار ساده‌تر است. سرعت بارگذاری صفحه به عوامل مختلفی مانند سرور سایت، حجم فایل‌های صفحه و حجم تصاویر بستگی دارد.

اگر فعلا قصد ندارید برای بک لینک ها زمان و هزینه صرف کنید، به نظرم به سراغ سوشیال سیگنال ها بروید. شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم.

جای تعجب نیست که اولین گام، شناسایی عبارات جستجوشده‌ی با ارزشی است که مشتریان بالقوه شما ممکن است استفاده کنند. سایت‌های فروشگاهی بیشتر به کلمات کلیدی تجاری که قصد خرید را نشان می‌دهند اهمیت می‌دهند. همچنین می‌توانید برای افزایش اعتبار دامنه، ترافیک و تبدیل، محتوای با کیفیتی برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. پیج رنک یکی از اولین الگوریتم های گوگل است که لری پیج (Larry Page) و سرگئی برین (Sergey Brin) در سال ۱۹۹۸ راه‌اندازی کردند. تنظیمات سئو و بهینه‌سازی سایت باعث می‌شود که سایت شما در میان سایر رقبا در نتایج اولیه گوگل ظاهر شود. برای مثال، باید از کلمات کلیدی کاربردی متناسب با کسب و کار خود بهره بگیرید و به تعداد مجاز از این کلمات در محتواها استفاده نمایید.

به‌عنوان مثال برخی از این الگوریتم‌ها وب‌سایت‌های خاطی را جریمه می‌کنند و برخی دیگر کیفیت محتوا و سیستم لینک‌دهی داخلی و خارجی وب‌سایت را بررسی کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته می‌شود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وب‌سایت‌های متخلف و همچنین نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌ها در نظر می‌گیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتم‌ها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آن‌ها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه‌ در گوگل مواجه می‌شوید. طراحی سایت بدون کد نویسی یکی از روش های طراحی سایت برای افراد مبتدی در این زمینه می باشد که بدون دانش برنامه نویسی بتوانند وب سایت خود را راه اندازی کنند. با پیشرفت تکنولوژی، روش های مختلفی تا کنون برای طراحی سایت ارائه شده است. اگر به سال های قدیم برگردیم، طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی بود و تنها از عهده برنامه نویسان حرفه ای بر می آمد.

این ابزارها به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا به‌روزرسانی‌ها به سادگی و بدون پیچیدگی انجام شوند. این ویژگی برای کسب‌وکارهایی که نیاز به تغییرات مداوم دارند، بسیار مناسب است. به‌روزرسانی سایت به راحتی و بدون نیاز به کمک متخصصین انجام می‌شود، که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌گردد. شما نیازی به استخدام طراحان یا توسعه‌دهندگان وب ندارید؛ زیرا، این ابزارها به شما اجازه می‌دهند که خودتان سایت را طراحی کنید. بسیاری از سایت سازها به صورت ماهانه یا سالانه هزینه می‌گیرند که بسیار ارزان‌تر از استخدام یک تیم حرفه‌ای است. این به شما کمک می‌کند که بودجه خودتان را مدیریت نمایید و هزینه‌های اضافی را کاهش دهید.

به عنوان مثال کلمات کلیدی از قبیل ؛اولین ،قیمت ، در دسترس بودن ، امتیازدهی مطلب و نمایش نظرات است. در این مقاله ما نکاتی را درباره روش های منطبق با دانش روز جمع اوری کرده ایم . اکثر مقالات شناور در وب که نکاتی را برای بهبود سئو کسب و کار اینترنتی ارائه می دهند خیلی مفید نیستند و یا از رده خارج هستند. بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم نکاتی به روز و کاربردی ارائه دهیم که در واقع می توانند به صاحبان کسب و کار اینترنتی کمک کنند تا SEO فروشگاه اینترنتی خوبی کسب کنند. البته این گفته به این معنی نیست که صفحات محصول را بدون دلیل و بدون داشتن موجودی کالا بسازید.

در این مرحله باید لیستی از کلمات کلیدی و ساختار منطقی سایت داشته باشید. گام بعدی در سئو سایت فروشگاهی این است که سئو داخلی را روی صفحات فروشگاهی خودتان اعمال کنید و آنها را با استفاده از کلمات کلیدی انتخابی تان بهینه سازی نمایید. اگر رقبایی دارید که در نتایج جستجو رتبه بالاتری نسبت به شما دارند، می‌توانید از سایت آنها برای گرفتن ایده‌های کلمه کلیدی استفاده کنید. ابتدا کلمه کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید، یک رقیب را انتخاب کنید و صفحات دسته بندی و محصولات آنها را برای کلمات کلیدی احتمالی برسی کنید. برای اینکه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل دیده شود، نیاز به بهینه‌سازی مناسب دارید.

این موضوع باعث می‌شد که کاربران نتوانند اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری در مورد خرید محصول را به دست آورند. با بررسی الگوریتم های گوگل، به‌سادگی می‌توان فهمید که یکی از خطوط قرمز اصلی گوگل، وب سایت‌های اسپم (Spam) است. حتی وب سایت Ebay نیز در یک بازه‌ی زمانی، توسط این الگوریتم جریمه شد و بعضی از صفحات آن با کاهش رتبه مواجه شدند. هر چه مدت بیشتری بتوانید بازدیدکنندگان خود را در صفحه‌ی محتوای آنلاین خود نگه دارید، شانس بیشتری برای فروش دارید. از لینک‌های داخلی می‌توان برای هدایت مشتریان به صفحات محصول مرتبط، صفحات دسته‌بندی و محتوای آموزشی استفاده کرد.

با این حال امروزه راه حل هایی برای ایجاد یک وب سایت به راحتی و بدون کدنویسی و بدون نیاز به دانش خاصی در HTML یا CSS وجود دارد. این پلتفرم های مختلف نسبتاً شبیه به هم هستند که انتخاب یکی از آنها را دشوار می کند. اگر به دنبال پلتفرمی برای طراحی سایت بدون کد نویسی هستید، لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. با استفاده از سرویس‌های بازاریابی و سئوی سایت ساز آذرآنلاین، می‌توانید به راحتی سایت خودتان را در نتایج جستجو بهبود دهید. این بسته‌ها به شما کمک می‌کنند تا دیدگاه‌های بیشتری از مشتریان بالقوه کسب نمایید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. این فرآیند به طور تخصصی و با استفاده از بهترین تکنیک‌های موجود انجام می‌شود.

با سفارشی‌سازی تم، می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها، آرایش عناصر و سایر المان‌های طراحی را تغییر دهید تا فروشگاه شما ظاهری جذاب و حرفه‌ای داشته باشد. یک طراحی خوب، باید بتواند هویت برند شما را به‌خوبی منتقل کند و تجربه خرید دلپذیری را برای مشتریان فراهم کند. یک فروشگاه اینترنتی جذاب، با استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر مناسب، می‌تواند احساسات مثبت را در مشتری برانگیزد و او را به خرید ترغیب کند. همچنین، یک طراحی کاربرپسند، باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری به‌راحتی بتواند محصولات را پیدا کرده و خرید خود را نهایی کند. یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است.

راستش را بخواهید در مورد بک لینک ها به اندازه یک دنیا حرف برای گفتن هست! این موضوع را بازگو کردم تا مطمئن شوم که قرار نیست نسبت به سئو خارجی بی توجه باشید. حالا با این توصیفات با من همراه باشید تا مهم ترین نکات سئو خارجی برای سایت فروشگاهی را به شما توضیح بدهم. کدهای اسکیما، کدهایی هستند که در صورت اضافه کردن شان به سایت تان، گوگل و دیگر موتورهای جستجو راحت تر محتوای تان را بررسی کرده و میشناسند. در نتیجه اضافه کردن این کدها به سایت، ابتدا احتمال نمایش دادن ریچ اسنیپت ها به سایت افزایش پیدا میکند. در مورد معماری سایت حرف برای گفتن زیاد است، اما زمانی که صحبت از سئو سایت فروشگاهی آنهم صرفا در یک مقاله باشد، باید حرف را کم و به طور خلاصه صحبت کرد.

هیچ راهنمای سئو سایت فروشگاهی بدون بیان نکاتی در مورد تحقیق و نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی که پایه موفقیت در سئو است، کامل نخواهد بود! چرا؟ چون بدون کلمات کلیدی شما قادر به سئو کردن دسته بندی یا صفحه محصول خودتان نیستید. در حالی که سئو به کلمات کلیدی متکی است، برای بالا بردن رتبه سایت شما به چیزی بیش از پاشیدن برخی کلمات کلیدی در محتوای سایت شما نیاز است. ایجاد یک ساختار اطلاعاتی مناسب برای سایت فروشگاهی می‌تواند تفاوت بسیاری بین شما و رقبایتان ایجاد کند. به دلیل تعدد صفحات ایجاد شده توسط محصولات، توجه به ساختار اطلاعاتی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو در سئو فروشگاهی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

در طول تحقیق درباره کلمات کلیدی خود ، ممکن است کلمات کلیدی زیادی پیدا کنید ،حتی ممکن است بسیار گیج کننده هم باشد. بیایید نحوه تفکیک کلمات کلیدی خود را با در نظر گرفتن استراتژی های بهینه سازی کلمات کلیدی توضیح دهیم. به یاد داشته باشید که تحقیق درباره کلمات کلیدی رقبای خود و اشنایی با الگوریتم های جستجو در SEO فروشگاه اینترنتی شما  بسیار موثر است. نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه آنالیز و بهبود رتبه و وضعیت سئوی وبسایت این یک ابزار عالی برای یافتن خطاها و اشکالات در کدنویسی است. برای یافتن تگ های عنوان ، توضیحات متا و تگ های Alt که فاقد ویا بدون کپی هستند ، مناسب است. در واقع شما با استفاده از تگ کنونیکال، به گوگل میفهمانید که نسخه اصلی از میان چندین صفحه که محتوای تکراری دارند کدام است.

این پلن های هاستینگ با امنیت بالا، سرعت بی‌نظیر، آپ تایم 99.9% و ترافیک نامحدود، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. با ترافیک نامحدود و قابلیت مقیاس‌پذیری، می‌توانید بدون نگرانی از محدودیت‌ها، کسب‌وکار خود را گسترش دهید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین المللی به معنای عرضه یک تجربه خرید بی‌نقص به مشتریان در سراسر جهان است. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر تجربه مشتری، سرعت و امنیت تحویل محصولات است که به حمل‌ونقل و لجستیک مؤثر بستگی دارد. اکثر پلتفرم‌های فروشگاه‌سازی، تم‌های آماده‌ای را برای طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین المللی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی فروشگاه خود استفاده کنید. اما بهتر است که تم موردنظر خود را سفارشی‌سازی کنید تا فروشگاه شما منحصربه‌فرد و متناسب با برند شما باشد.

مثلا یک مقاله 100 کلمه ای یا دیگر صفحاتی که اصلا به درستی سئو نشده، محتوای تکراری دارند و… . وجود این صفحات در سایت در نهایت باعث کاهش نمره نهایی سئو سایت شما میشود. دوم هم اینکه پیشنهاد میکنم یک افزونه برای افزایش سرعت روی آن نصب کنید. علاوه بر این، پلاگین های دیگری هم وجود دارد که در مقاله افزونه های افزایش سرعت سایت به آنها اشاره کردم. قرار هم نیست تمامی لینک های داخلی وب سایت به شکل دستی و در میان مقالات انجام شوند.

برای فعال سازی این قابلیت در وردپرس باید از افزونه های کش استفاده کنید. در مورد این افزونه ها در مقاله بهترین افزونه های کش صحبت کردم اما به طور خلاصه، افزونه یکی از افزونه های ساده و پرقدرت این حوزه است. گر از یک شرکت هاستینگ بسیار ارزان قیمت و نامعتبر هاست اجاره کرده باشید، به احتمال زیاد نه فقط با مشکلات امنیتی که با مشکل سرعت سایت هم روبرو میشوید. می‌توانید URL اصلی وردپرس خود را با رفتن به Settings » General و سپس نگاه‌کردن به آدرس در قسمت‌های «آدرس وردپرس (URL)» و «آدرس سایت (URL)» بررسی کنید. با جستجوی علامت قفل در نوار جستجوی مرورگر خود، می‌توانید بررسی کنید که آیا سایت شما ایمن است یا خیر.

چک‌لیست سئو در زیر نیز می‌تواند به شما در رفع هرگونه افت ناگهانی ترافیک کمک کند، بنابراین می‌توانید مشکل را برطرف کرده و رتبه خود را بازیابی کنید. موتورهای جستجو برای یافتن تصاویر و نتایج ان بخشی کاملا مجزا را در نظر گرفته اند. ربات های جستجو توانایی این را دارند که تصاویر ، متن درون عکس ها و زمینه را برای ارائه ارتباط خود نمایان کنند. به طور مشابه ، تگ های عنوان ، عنوان کننده صفحه و پاراگراف های متن زیر هستند. برچسب H1 عنوان کل صفحه وب را نشان می دهد در حالی که H2، H3 نماینده پاراگراف ها هستند.

در سال‌های اخیر، راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در ایران به‌دلیل رشد استفاده از اینترنت و دسترسی آسان به ابزارهای آنلاین، محبوب‌تر از پیش شده است. یکی از مزیت‌های اصلی این کسب‌وکارها، امکان شروع با هزینه کم و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های هنگفت است. در واقع این قوانین تعیین‌کننده استراتژی‌های محتوا و روند کاری سئو هستند. نکته جالب در مورد طراحی سایت با پرستاشاپ این است که به شما امکان می دهد گزارش های مربوط به اهداف خود را مشاهده کنید. نصب افزونه ها با این پلت فرم ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک امکان پذیر است.

برای بهبود سرعت سایت، از تصاویر با حجم مناسب استفاده کنید، فایل‌های CSS و JavaScript را فشرده کنید و از یک هاست با کیفیت استفاده نمایید. ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights می‌توانند به شما در شناسایی مشکلات سرعت سایت کمک کنند. با توجه به مزایای فراوان دراپ شیپینگ، این مدل کسب‌وکار می‌تواند یک راه عالی برای شروع یک کسب‌وکار آنلاین باشد، به شرطی که با دقت و برنامه‌ریزی مناسب انجام شود. برای موفقیت در دراپ شیپینگ، باید به دنبال محصولات با تقاضای بالا، تأمین‌کنندگان قابل‌اعتماد و پلتفرم‌های مناسب باشید و به‌طور مداوم به دنبال بهبود کسب‌وکار خود باشید. از ابتدای آغاز قرن ۲۱ بود که استفاده از موبایل‌های هوشمند، کم‌کم بیشتر شد. اما مسئله این بود که وب‌سایت‌هایی که تا آن زمان طراحی شده بود، برای نمایش داده شدن در موبایل بهینه نبودند.

در این مطلب از بلاگ پارس‌پک در مورد همین موضوع صحبت کرده و اطلاعات کاملی را در مورد این الگوریتم‌ها ارائه کرده‌ایم. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی توضیح داده شد، گوگل همیشه تلاش می‌کند تا با به‌روز نگه داشتن الگوریتم‌های خود، تجربه و رضایت کاربران را افزایش دهد. نکته‌ی بعدی هم این است که الگوریتم های گوگل و جزئیات و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها به‌دلیل مسائل امنیتی، هیچ گاه توسط خود این کمپانی منتشر نمی‌شود. بعد از اینکه مطمئن شدید سایت شما از نظر تولید محتوای باکیفیت، متناسب با سئو سایت است، می‌توانید آن را راه‌اندازی و تست کنید. با انجام این کار، متوجه می‌شوید که سایت شما چه نقاط ضعفی دارد و چگونه می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید.

به علاوه این اپایکیشن اطلاعات فروشگاه شما را با استفاده از داده‌های JSON-LD که قبلاً به روشی که موتورهای جستجو نیاز دارند ساختار یافته است، به موتورهای جستجو می رساند . برای بهینه سازی و سئو تصاویر سایت فروشگاهی، بهتر است اسم عکس ها را با انتخاب نام محصولات برای آنها بهینه سازی نمایید. با انتخاب تصاویر باکیفیت و واضح و همچنین کم حجم باعث می شوید کاربران هنگام جستجوی خدمات به راحتی سایت شما را پیدا کرده و از این رو محصولات شما به راحتی در دسترس آنها قرار بگیرد. الگوبرداری از تجربه کاربری سایت‌های موفقی مثل دیجی کالا و ترب انتخاب مناسبی برای استراتژی سئو سایت فروشگاهی ما نیست. هر سایت فروشگاهی هویتی دارد که برای اعتبار بخشیدن به آن باید استراتژی خاصی را پیاده سازی کرد. در این دوره با 10 استراتژی جذاب سئو برای فروشگاه‌های اینترنتی آشنا خواهیم شد.

هزینه‌های حمل‌ونقل، یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب روش حمل‌ونقل است. عوامل مختلفی مانند وزن، حجم، مسافت، نوع بسته‌بندی و بیمه، بر هزینه‌های حمل‌ونقل تأثیر می‌گذارند. برای محاسبه دقیق هزینه‌های حمل‌ونقل، باید با شرکت‌های حمل‌ونقل مختلف تماس گرفته و از آن‌ها استعلام قیمت بگیرید. برای افزایش ترافیک سایتتان زحمت زیادی کشیده‌اید و هزینه کرده‌اید، اما هنوز فروش بالایی ندارید؟ معلوم نیست مشکل از کجاست؟ اصلا چگونه ممکن... آیا می‌دانید که بدون سرمایه‌ زیاد یا دردسرهای فراوان می‌توانید یک آنلاین شاپ راه‌اندازی کنید؟ آن هم بدون نیاز به پرداخت اجاره‌های... با ابرسرورها می‌توانید سرور با سیستم‌عامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید.

در طول این 10 سال، من مشتریان و نمونه کار های بسیاری در زمینه بهینه سازی و طراحی سایت کسب کردم. هدف من ایجاد تجربه‌ای بهتر برای کاربران و بهبود رتبه سایت مشتریانم در موتورهای جستجو است. به منظور دستیابی به این هدف، سایت‌هایی را طراحی و بهینه‌سازی می‌کنم که علاوه بر زیبایی و جذابیت، سرعت بالا و بهینه‌بودن و استاندارد های لازم را جهت رشد و افزایش ترافیک سایت را دارند. قطعا برای بهینه‌سازی سایت فروشگاهی خود نیاز به زمان و تلاش روزمره دارید. اما می‌توانید از روش‌های موثری برای بهبود و تقویت فرایند بهینه‌سازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. یکی از این راه‌ها، ساخت سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز‌هایی است که از نظر فنی برای سئو بهینه‌سازی شده‌اند.

با تلاش و استراتژی‌های مناسب، فروشگاه آنلاین شما می‌تواند در فضای دیجیتال رشد کند و راه را برای موفقیت بلندمدت شما هموار کند. یک سیستم مدیریت انبار کارآمد، به شما کمک می‌کند تا کالاهای خود را به‌صورت سازماندهی‌شده نگهداری کنید و سفارشات مشتریان را به‌سرعت پردازش کنید. همچنین، یک سیستم ردیابی سفارشات، به شما و مشتریان شما امکان می‌دهد تا از وضعیت سفارش خود آگاه باشند. انتخاب روش‌های پرداخت مناسب، به عوامل مختلفی مانند کشور هدف، قدرت خرید مشتریان و ترجیحات آن‌ها بستگی دارد. برای مثال، اگر بازار هدف شما کشورهای اروپایی است، بهتر است از روش‌های پرداخت مانند PayPal و کارت‌های اعتباری استفاده کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/